15 września wystartowała kampania telewizyjna naszej bestsellerowej linii Cameleo Anti Damage. Ośmiosekundowy billboard sponsorski jest emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat oraz na ich kanałach tematycznych, m.in.: HGTV, TVN Style, Comedy Central czy AXN, dając nam największy możliwy zasięg. Różnorodność pozycji, przy których został ulokowany spot – gwarantuje idealne dopasowanie oraz dotarcie do ogromnej liczby konsumentów z naszej grupy docelowej. Kreacja jest prezentowana zarówno przed, jak i po emisji programów takich, jak: „Dzień dobry TVN”, „Kuchenne Rewolucje”, „Friends”, „Domowe rewolucje” oraz „Star Trek”, czyli programów z każdego segmentu tematycznego: od kulinariów, po rozrywkę i lifestyle.
Spot to nowa odsłona flagowej linii Anti Damage Botanical Complex. Kreacja z sukcesem wydobywa naturalność kosmetyków, skupia się na ich skuteczności oraz zwraca uwagę na innowacyjność zastosowanych rozwiązań.
Telewizja to najskuteczniejsze narzędzie o największym zasięgu.