Hasło marki Cameleo to #hairchange, związane z ciągłymi zmianami w zakresie włosów i fryzur. Tej jesieni do flagowego sloganu doszło #herchange, mające zachęcić kobiety do podejmowania i dzielenia się doświadczeniami różnych, życiowych zmian. Dla ambasadorek i przyjaciółek marki, które chciały dowiedzieć się więcej na temat nowej akcji Cameleo zorganizowaliśmy wyjątkowe spotkanie.
16 listopada w Warszawie można było bliżej poznać z Ambasadorkę akcji #herchange, Monikę Leder. Niegdyś nieco skryta, zawstydzona i cicha – dziś jest prawdziwą bohaterką swojego życia. Furtką do zmian okazała się dla niej choroba Leśniowskiego-Crohna, w której wyniku doszło do operacji usunięcia jelita grubego i wyłonienia stomii, z którą trzeba było nauczyć się żyć od nowa. Żyć lepiej, pełniej i z misją, która dodaje skrzydeł! Dziś Monika Leder aktywnie działa i współtworzy Stowarzyszenie Łódzcy Zapaleńcy, organizuje liczne spotkania i konferencje. Prowadzi też kanał @chill_lederka na Tik Toku (ma ponad 1 tys. obserwujących), na którym oswaja ludzi z zagadnieniem stomii.
Podczas eventu o akcji i o marce opowiadała także nasza Dyrektor marketingu – Renata Ciszewska. Wśród zgromadzonych nie zabrakło znanych celebrytek i influencerek, z którymi od dawna współtworzymy wizerunek Cameleo w mediach społecznościowych i nie tylko.
To nie koniec, ale dopiero początek licznych działań związanych z akcją #herchange i marką. Do współpracy zaprosiliśmy również trychologa, której zadaniem będzie edukowanie Klientek odnośnie pielęgnacji włosów. Planujemy także kolejne eventy, konkursy, spotkania online i pokazy fryzur. Więcej informacji tutaj.