Często zadawane pytania
Wyczerpującą ofertę naszych kosmetyków znajdziesz na stronie firmowego sklepu internetowego pod adresem sklep.delia.pl. Wybrane, flagowe produkty sprzedawane są także stacjonarnie i on-line w dużych sieciach drogeryjnych, których oddziały znajdują się w całym kraju. Więcej na ten temat dowiesz się tutaj. Ale to nie wszystko – nasze kosmetyki za pośrednictwem licznych hurtowni i dystrybutorów trafiają także do setek małych, lokalnych drogerii oraz sklepów internetowych w kraju i poza jego granicami. Być może znajdziesz je…tuż za rogiem!
Jest na to wiele sposobów! Jeżeli na co dzień korzystasz z Internetu, możesz zapisać się na nasz newsletter i otrzymywać informacje o promocjach i nowościach wprost do wskazanej skrzynki e-mail. Jeśli chętnie korzystasz z mediów społecznościowych, możesz obserwować nasze profile na portalu Facebook, Instagram czy LinkedIn. A jeśli chcesz po prostu porozmawiać o naszych kosmetykach lub poznać bliżej społeczność, którą tworzą nasze Klientki, dołącz do specjalnej grupy #fajnychbabek tutaj i zostań jedną z nas!
Chociaż jesteśmy wyłącznym producentem kosmetyków Delia i Cameleo czasem może zdarzyć się, że dany produkt nie jest już dostępny w naszych magazynach i nie można kupić go w naszym firmowym sklepie internetowym. Jednocześnie może on wciąż być sprzedawany w innych punktach, ze względu na szeroką dystrybucję. Kosmetyk, który nadal jest w ofercie powinien być ponownie dostępny w ciągu paru dni do kilku tygodni. Może też zdarzyć się, że został wycofany z naszej oferty. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej na temat konkretnego produktu, napisz do nas na adres sklep@delia.pl lub skontaktuj się poprzez social media.
Zamówienie można złożyć samodzielnie na stronie sklep.delia.pl. Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych. Z oferty sklepu możesz wybrać poszczególne kosmetyki poprzez kliknięcie ikony „do koszyka”. Pamiętaj, że wiele naszych produktów ma warianty (kolory!), które zawsze oznaczone są na karcie produktu. Dodane do elektronicznego koszyka produkty zamienią się w wiążące zamówienie dopiero wówczas, gdy przejdziesz do realizacji, wybierzesz formę dostawy i płatności oraz wprowadzisz wszystkie dane niezbędne do wykonania umowy, a także potwierdzisz przyjęcie do wiadomości zapisów Regulaminu, oraz klikniesz na ikonkę „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Do chwili naciśnięcia tej ikonki możesz w każdej chwili zmienić lub poprawić zamówienie, jak również zmienić dane w nim podane. Po złożeniu zamówienia otrzymasz drogą mailową wygenerowane automatycznie potwierdzenie.
Do wyboru masz: płatność tradycyjną przelewem bankowym na konto, którego numer wyślemy Ci w osobnej wiadomości e-mail, płatność za pobraniem oraz szybką płatność on-line za pomocą systemu Przelewy24. W ramach tej formy płatności możesz również skorzystać z płatności odroczonych PayPo i rozliczyć się za otrzymane zamówienie dopiero po 30 dniach!
Płatności odroczone PayPo to nowoczesna platforma, dzięki której nie musisz płacić za swoje zakupy w Internecie do razu. Spłatę możesz przedłużyć do 30 dni lub rozłożyć na wygodne raty. Więcej dowiesz się na www.paypo.pl. Po wyborze tej formy płatności w ramach serwisu Przelewy24 PayPo opłaca Twoje zakupy internetowe w naszym sklepie internetowym, a Ty bez zwłoki otrzymujesz swoje zamówienie. Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, najpierw podajesz swoje dane. PayPo dokonuje wstępnej weryfikacji Twojej zdolności zakupowej i przyznaje Ci początkowy limit zakupowy (od 300 do 800 PLN). Nie mamy wpływu na wstępną ocenę Twojej zdolności zakupowej przez PayPo ani nie mamy możliwości generowania linków do płatności odroczonych.
Zawsze dokładamy wszelkich starań, by zamówione kosmetyki dotarły do Ciebie jak najszybciej.
Załóżmy, że złożyłaś zamówienie w poniedziałek tuż po zakończeniu pracy. Przesyłkę z kosmetykami otrzymasz już w środę! Realny czas oczekiwania na dostawę zależy od kilku czynników. Jest to wybrana przez Ciebie forma płatności, godzina i dzień złożenia zamówienia oraz wybrana forma dostawy.
Jeżeli opłacisz zamówienie korzystając z natychmiastowych płatności on-line Przelewy24 lub wybierzesz płatność za pobraniem, Twoja przesyłka od razu trafi do realizacji. Jeżeli wybierzesz płatność przelewem tradycyjnym, zaczniemy przygotowywać Twoje zamówienie dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, co może zająć nawet trzy dni kalendarzowe, gdy przelew wykonasz np. w piątek po południu.
Przesyłki kompletujemy od rana, aby przekazać je kurierom różnych firm około południa. Jeżeli więc Twoje zamówienie trafi do nas po 12:00, najpewniej zostanie przekazane kurierowi w następnym dniu roboczym. Czas dostaw gwarantowany przez poszczególne firmy kurierskie znajdziesz w tabeli https://sklep.delia.pl/content/1-dostawa. Jako producent posiadamy najszerszą dostępność własnych produktów, ale może się zdarzyć, że wybrany przez Ciebie kosmetyk trzeba będzie przesunąć między naszymi magazynami – w specjalnych przypadkach może to zająć nam nawet do 72h.
Nie są one możliwe za pośrednictwem sklepu internetowego Delia, który realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski. Ale nasze kosmetyki dostępne są także w wielobranżowych sklepach typu marketplace oraz setkach sklepów internetowych (polskich i zagranicznych), w których obowiązywać mogą inne zasady dotyczące dostaw.
Receptury naszych kosmetyków są starannie opracowywane we własnych laboratoriach przez doświadczonych pracowników. Badania prowadzimy zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawie o kosmetykach, w oparciu o normy krajowe oraz stosując się do Dyrektyw Unii Europejskiej. Testujemy nasze produkty i odpowiadamy za ich skuteczność. Na opakowaniach oraz w umieszczonym on-line opisie każdego kosmetyku znajduje się jego skład podany zgodnie z INCI (International Nomenclature of Cosmetic Ingredients), czyli międzynarodową nomenklaturą składników i substancji kosmetycznych. Szczegółowe receptury i procentowa zawartość poszczególnych składników w kosmetykach pozostają jednak naszą handlową tajemnicą.
Oczywiście, zgodnie z obowiązującym prawem możesz zwrócić produkty zakupione w Internecie. Dla Twojej wygody wydłużyliśmy termin zwrotu do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Warunkiem otrzymania pełnego zwrotu pieniędzy jest zwrot kosmetyków nieużywanych (nienaruszone folie ochronne, czyste pompki, oryginalne plomby). Jeżeli po wypróbowaniu kosmetyk Cię uczulił lub nie odpowiada Ci jego zapach, możesz wciąż go zwrócić przed upływem 30 dni lub skorzystać z prawa do reklamacji. W przypadku zwrotu produktu używanego dokonamy odpowiedniego potrącenia oryginalnej kwoty, za którą został on zakupiony. Reklamacje rozpatrujemy zgodnie z prawem w przeciągu 30 dni. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: https://sklep.delia.pl/content/7-reklamacje-i-zwroty.
Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie?