Linia Good Foot ze złotą PERŁĄ RYNKU KOSMETYCZNEGO!

O tym, że nasza bestsellerowa linia do pielęgnacji stóp jest kosmetycznym złotem wiemy już od dawna. To dlatego wsłuchując się w głosy Klientów regularnie odświeżamy jej wygląd, a także dodajemy nowe, komplementarne produkty. Teraz nasz wysiłek został doceniony także na szerszym, branżowym polu!

Perły to niezwykle prestiżowy, ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy organizowany przez wiadomoscikosmetyczne.pl. Detaliści wskazują w nim najbardziej ich zdaniem udane nowości kosmetyczne roku. Tym razem jury przyznało Złotą Perłę Rynku Kosmetycznego naszej linii Good Foot. To wyjątkowe wyróżnienie otrzymaliśmy za wartość, którą stawiamy w naszej działalności ponad wszystkim innym – czyli JAKOŚĆ produktu!

Na uroczystej gali Delię reprezentowały: Dyrektor Marketingu – Renata Ciszewska-Kłosińska oraz Ewelina Krakowiak, Brand Manager w kategorii pielęgnacji. Dodatkowo w ramach konkursu inicjowanego przez Kinads Media wygraliśmy pakiet emisyjny spotów reklamowych o wartości 50 000 PLN, który z pewnością zostanie przez nas bardzo dobrze spożytkowany.