Ostatnio informowaliśmy o tym, że Paulina Krupińska, jedna z najbardziej rozpoznawalnych prezenterek telewizyjnych, jest twarzą naszego bestselleru w dziedzinie pielęgnacji twarzy – MyCream.
W działaniach jesiennych, dziennikarkę zaangażowaliśmy do wysokozasięgowej kampanii wizerunkowej online, która dotyczy głównie linii Cameleo Anti Damage. Paulina specjalnie na potrzeby kampanii przygotowuje content na swoje kanały Social Media w postaci zdjęć oraz stories – na których szczegółowo opisuje oraz gorąco poleca linię. Materiał, który udostępni będzie oczywiście publikowany również na naszych kanałach Facebook oraz Instagram.
W kampanię zaangażowaliśmy wiele różnorodnych narzędzi marketingowych, do których należą:
-kreacje reklamowe : wizerunkowe i sprzedażowe – FACEBOOK ADS – GOOGLE ADS – YOUTUBE ADS
-własne profile w Social Mediach: Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin
-informacje na stronie www.delia.pl oraz www.delia.pl/sklep
-serwisy internetowe i artykuły natywne – content i wizerunek Pauliny. Dodatkowo: teksty będą dalej share’owane na kanałach SM portali.
Dzięki tym działaniom dotrzemy do maksymalnej grupy odbiorców, a przede wszystkim do naszej grupy docelowej, ponieważ Paulina Krupińska idealnie odzwierciedla jej wzór.
To nie wszystko!
Współpracujemy z kilkudziesięcioma influencerkami o zróżnicowanej liczbie obserwatorów: mega, makro oraz mikro. Dzięki temu docieramy do wyjątkowo szerokiej grupy odbiorców. Od lat jesteśmy partnerem wyborów Miss Polonia, dlatego wybór najpiękniejszej Polki jako jednej z influencerek do promocji produktów CAMELEO – był dla nas oczywisty. Rodzaj współpracy z influencerami:
-wysyłka kreatywna, unboxing, polecenia, linkowanie bezpośrednio do esklepu, oznaczenia i hasztagi marki.
-stories – storytelling, kreowanie materiałów na potrzeby naszych kanałów SM (content o potrzebach pielęgnacji włosów, właściwość ich produktów, ich przewagach konkurencyjnych).
-kody rabatowe, konkursy.
-wysyłka kreatywna do własnej bazy/wykorzystanie contentu na naszych kanałach SM.
Ponadto angażujemy do kampanii także kanał TIK TOK, który jest aktualnie topowym narzędziem pod względem zasięgu oraz popularności. Obecnie gromadzi ponad 500 mln aktywnych użytkowników. Metamorfozie uległ także nasz BLOG CAMELEO – https://cameleo.eu/pl/ – projekt został stworzony zgodnie z panującymi trendami, z zachowaniem cech charakterystycznych dla marki. Jest minimalistyczny, estetyczny i praktyczny, ponieważ nasi czytelnicy mogą tam znaleźć nie tylko informacje o naszych produktach, ale przede wszystkim – praktyczne wiadomości na temat pielęgnacji i koloryzacji włosów.