Tak było w Dubaju na Beautyworld Middle East
„Beautyworld Middle East” to najważniejsze wydarzenie branży beauty koncentrujące się na bardzo atrakcyjnym i ciągle rosnącym rynku Zatoki Perskiej. Nic więc dziwnego w tym, że po raz kolejny nie mogło zabraknąć tam oferty kosmetyków Delii. Nasze stoisko prezentowało się niezwykle atrakcyjnie i cieszyło ogromnym zainteresowaniem odwiedzających.
W tegorocznej edycji targów Beautyworld Middle East wzięło udział ponad 1,500 wystawców, zajmujących aż 15 hal, co oznacza wzrost objętości wydarzenia aż o 20%! W stosunku do edycji 2022. To były bardzo intensywne trzy dni, podczas których marketingowo-sprzedażowy team Delii miał pełne ręce roboty. W słonecznym Dubaju panowała świetna atmosfera, a zainteresowanie produktami Delii – szczególnie w kategorii pielęgnacji oraz koloryzacji włosów, przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Potencjalni kontrahenci byli także żywo zainteresowani naszymi nowościami i bestsellerami. Jesteśmy przekonani, że przełoży się to na intratne kontrakty na nowych rynkach, na których jeszcze nie jesteśmy obecni.
Targi w Dubaju to kolejna szansa na pokazanie całemu światu naszych produktów, ale też świetna okazja do tego, by zapoznać się z najgorętszymi trendami w branży Jesteśmy dumni z naszego udziału w tegorocznym wydarzeniu Beautyworld Middle East i mamy nadzieję, że zobaczymy się ponownie za rok!